torek, 30. januar 2018

Dnevnik: Samo srečen človek lahko osrečuje druge ljudi

Po dolgem času sem prejšnji vikend spet nekaj malega pacala po mojem dnevniku. Bila sem kar malo nerodna, saj tega že dolgo nisem počela ... sem pa uživala kot vedno!


Najprej sem z akrilnimi barvami pobarvala ozadje, nato pa sem na desni poustvarila skico: namesto dveh src sem dala srebrno ptico in srebrnega metulja, namesto belega kartončka je ograja in namesto rumenega so pisane rože. Interpretacija v mojem stilu.


Ptica in metulj delujeta bela, v resnici sta iz srebrne folije, ker je bilo nebo megleno, sta odbijala to barvo, sicer bi se lepo svetila v soncu. Jutri bom spet pozno doma, bom pa pojutrišnjem skušala narediti boljše fotografije.

Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
stara knjiga; srebrna folija; risalni listi; ostanki belega papirja
BARVE/INKS
akrilne barve (bela, modra, zelena, rumena), Izink (Bamboo; Tomato; Mimosa; Safran)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; JoyCrafts (Spring Garden); Marianne Design (Birds); Memory Box (Pippi Butterfly); Najlepši par (Okrasimo s cvetjem; Sreča)

3 komentarji:

Priya Satish pravi ...

Great work. Thank You for joining us at the HLS mixed media challenge. - Priya Satish

Granmargaret pravi ...

Lovely work. Thank you for joining the challenge at More Mixed Media. Hope to see you again next time.

Susan Powell pravi ...

Great page! Thanks so much for joining us at The Card Conept.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022