ponedeljek, 27. november 2017

Medvedja igrivost

Zdaj so na vrsti voščilnice s simpatičnimi živalmi za družine z malimi otroki. Tokrat je protagonist simpatičen medvedek.


Najprej sem pobarvala medvedka s Copic markerji ter ga izrezala. Sledilo je trganje belega papirja: prvi kos sem prilepila direktno na podlago, drugega pa sem privzdignila z najbolj tankimi blazinicami, kar jih premorem.


Sledilo je sestavljanje. Za medvedom sem potrebovala še nekaj, vpadljivega, zato sem dodala okvir v rdeči barvi, najprej sem nameravala dodati snežinko, nazadnje pa sem se odločila za ptico. Ker se je rdeča zlila s podlago, sem se odločila za belo. Zdaj je manjkal le še napis: odtisnila sem ga z belim reliefnim prahom, pobarvala z Distress Inki in nazadnje še izrezala.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Sreča čaka nate); Whiff of Joy (Bruno bear)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Barn Door); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
JoyCrafts (Bubbles); Nellie Snellen (Straight rectangles 2); X-Cut (Birds)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

6 komentarjev:

Meihsia Liu pravi ...

Love your cute and beautiful card! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

Darlene pravi ...

OMG this is so cute!! Great job! Thanks so much for playing in our ‘Anything SNOW’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

Granmargaret pravi ...

Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

Andreja pravi ...

Zelo luštno praznično voščilnico si naredila :-))
Všeč mi je kako si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in lepo, da si se odzvala na naš DT klic!

Beeceecreativity pravi ...

super cute... great design... thanks for playing along at Feeling Sketchy

Helen pravi ...

A really sweet design - love the kraft and red.

Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

Helen x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022