sobota, 05. avgust 2017

Veter v laseh

V teh vročih dneh je vsak piš dobrodošel ... najboljši pa je bazen.


Najprej sem na osnovo s šablono zarezala krog, da sem ustvarila relief. Nato sem se lotila dodatkov: izrezala sem kolo, trak in srce.


Sledilo je barvanje. Kapljico Izink tuša sem dala na podlago, nato poškropila z vodo in v to zmes namočila kolo, trak in srce - vsak element v svojo barvo.


Osnovo sem pošpricala z belim Izink tušem ter v vogal kapnila dve kapljici Enamel Dots. Srce na zunanji strani je nekakšen piktogram, pravo besedilno voščilo se nahaja v notranjosti: "zate".


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

8 komentarjev:

  1. Mislim, da si dobro ujela zahteve skice. Zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a fun card, love the colors! Thanks for joining us at Addicted to CAS!

    lovies, =o) kel

    OdgovoriIzbriši
  3. What a adorable card!! Thanks for joining us at DCD this week!
    Have a great day.
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. What a lovely card,

    Thanks for hiding your sentiment with us at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for playing with Scrap Dreams!

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a pretty card. Love those fun colored die cuts.

    OdgovoriIzbriši
  7. Adorable card! Such a sweet design!! So pretty!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdgovoriIzbriši
  8. What a fabulous use of the sketch! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

    michelle (Die Cuttin Divas DT)
    Purple Monkey Moments

    OdgovoriIzbriši