nedelja, 26. junij 2016

Za učiteljico - 4. del

In še zadnja zahvala za učiteljice. S Kljunčkom sva izbirala dizajn glede na posamezno učiteljico ... in tudi vsebino je Kljunček prilagodil vsaki učiteljici posebej. Jaz sem želela, da napiše vsem enako, on pa ne. Potem sem na spletu poiskala nekaj zahval za učiteljice, on jih je prebral in izbral najbolj primerno za vsako učiteljico posebej ... jaz sem jih le še zlektorirala in on jih je napisal.


Najprej sem odtisnila čipko, ki sem jo posula z zlatim reliefnim prahom. Nato sem dodala še simpatičnega From The Heart šolarčka, ki sem ga uporabila na vseh štirih voščilnicah ... kasneje sem sicer z oranžno barvico pobarvala nekaj elementov: črte na kapi, jabolko in knjige.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:






UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
From the Heart (Hello snowman); Hero Arts (Stardust lace)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (suqare kraft); domača zaloga papirja
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Gold)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Hvala); Nellie Snellen (Multi flower); Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Cuttlebug; tiskalnik Epson L800

5 komentarjev:

Renata pravi ...

Lepa zahvala.

Lin pravi ...

The gold embossing adds a perfect shimmer! Have always loved this HA doily! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Kim S pravi ...

I love that your card is elegant with the shimmery doily and perfect for teachers with that cute image. Fabulous color combination! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako super, da je kljunček sam napisal zahvalo! To je tisto pravo in pristno! Mami pa je oskrbela za čudovito voščilnico. Zelo lepo sta združila moči! ;)

JanR pravi ...

Great card! The stenciling is neat. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022