sreda, 25. maj 2016

V oblakih besed

Sploh nisem nameravala ustvarjati, vsaj zaenkrat še ne, pa sem dobila priblisk in sem voščilnico izdelala v par minutah ... malo se je zavleklo pri tisku, saj sem hotela uporabiti bel reliefni prah, vendar moj ni dovolj droben in na poskusni kopiji je nastal zmazek. Še dobro, da sem pri štempljanju zelo previdna, saj bi sicer uničila že izrezano kombinacijo besednih oblačkov.


Najprej sem se lotila oblačkov. Hkrati sem izrezala kar oblačke v vseh treh barvah in jih nato sestavila skupaj. Začasno sem jih pritrdila v celoto z lepilnim trakom, nato sem ustvarila ozadje, ki sem ga prilepila s tankimi 3D blazinicami, nato sem na osnovo pritrdila še oblačke z debelejšimi 3D blazinicami in nazadnje sem pritrdila še drobnega ptička - čivkača. Napis sem odtisnila z modrozelenim črnilom, ki sem ga posula z mavričnim reliefnim prahom.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Svet je lepši)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); bel šeleshamer; koščki pisanega papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Deep Lagoon); Distress Ink (Peacock Feathers); Artemio embossing powder (Holographic)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Cuttlebug; Memory Box (A flock of birds); X-Cut (Speech bubbles); We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper - photo); Aurelie embossing folder (Little stitches)

10 komentarjev:

Teneale Williams pravi ...

Such a fun card. The little bird is the sweetest! Thank you for playing at Global Design Project this week.

Leigh Penner pravi ...

Oh, I love how you added the bird to the speech bubble! Great take on the sketch!

Paula Dobson pravi ...

I adore these speech bubbles! What a great way to use the colours in the challenge this week. Thanks for playing at Global Design Project.

Damjana pravi ...

Vrhunska ideja z oblački in čudovit končni rezultat. Meni je zelo všeč.

Rachel pravi ...

Cute card - thanks for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

Maarit at Violets Corner pravi ...

Lovely card, thank you for playing with Sweet Stampin'. Hope you can join today's new challenge too, "Embossing". Have a wonderful creative weekend.

Love and hugs
Maarit

Unknown pravi ...

Love those word bubbles. I can hear the little bird chirping from here. Thanks for playing with us at Global Design Project.

Wei Wei pravi ...

Such a fun and fab card. Great take on the sketch. Thank you for sharing at CAS-ual Fridays.

Ilina Crouse pravi ...

such a fun card! Thanks for playing along with the CAS-Fridays challenge

Melissa L. pravi ...

Very cool card, Ma-Mi. I love the colors you chose and the bird is very fun too. Thanks for playing along at AAA Cards Birthday Celebration.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022