torek, 20. maj 2014

Prvo sveto obhajilo


Tokrat ne gre za voščilnico, ampak za okras, ki je visel s stropa cerkve. Soseda me je prosila, da ji pomagam izdelati večji okras s kelihom, ki naj bi ponazarjal prvo sveto obhajilo. Dela sva se lotili takoj, saj sem imela ves material doma. Za kroge sem uporabila krožnike, največji krog sem narisala kar ročno. 

Osnovo sem pobarvala z akrilnimi barvami, čez barvo sem posula še bleščice (sonce je bilo preveč močno in se na fotografiji ne vidi). Nato sem iz rumenega tršega papirja izrezala kelih - servirni krožnik je bil osnova za kelih, solatni za hostijo. Celoten kelih sem senčila in nato še dodala okrasni rob, ki sem ga suho in mokro embosirala - blazinico sem kar podrgnila po reliefu in posula z zlatim prahom.



Žarki so narejeni iz valovite lepenke, pobarvani z zlato akrilno barvo ter pritrjeni s sponkami. Na obeh straneh je motiv enak.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve; VersaMark; Ranger embossing powder (Gold)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Darice embossing folder (Lace border); Nellie Snellen (Eastern oval)

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022