nedelja, 16. marec 2014

Pustna maska - igrača za vse leto

Tak je bil naš fant letos za pusta, maske pa sploh ni pospravil, obleče si jo vsaj nekajkrat na teden. Čeprav maska ni bila primerna za divjanje, je bil z njo zelo zadovoljen, saj so mu vsi v vrtcu rekli, da je njegova maska najlepša. Tudi dekleta.


Večina stvari je izdelana iz recikliranega materiala: različne škatle, odsluženi podatkovni CD-ji, pokrovčki za plastenke. Kupila sem le rdečo barvo, alu-folijo in ježke pa sem imela že doma. Pomagala sem si s hroščkom, tako da sem reliefirala in izrezala srebrno folijo. Sploh se ne spomnim več, kaj sem kupila, in sem dobila zraven dva kosa srebrne folije, zlepljena v prizmo. V glavi je imel tudi lučko (tisto za na kolo), da so se oči svetile rdeče. Pri dnevni svetlobi je bilo to lučko bolj slabo videti, ob mraku pa je bilo prav strašljivo.


Kako je izdelan si lahko ogledate tukaj (prijavila sem ga na tekmovanje za najboljšo pustno masko); in še povezava na Pinterest.

Masko prijavljam na naslednji izziv:

10 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna maska
zelo lepo dodelana
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Hi, hi, glavno, da je bilo všeč dekletom v vrtcu :-) Super izvirna maska.

PaperDaisies pravi ...

Wowsers, what a stunning project. Good luck with the GDT call. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

Ne-Ja pravi ...

Izvirno in super narejeno. Mišljenje šjor pa itaq da je na prvem mestu :)

Danica pravi ...

Super izvirno!
Lp Danica

helena pravi ...

Superca!

moi pravi ...

Čestitke za najlepšo masko, krasna je.

Hali pravi ...

Res je bil lep. Bravo, super ideja!

Unknown pravi ...

You have created a very fancy boy costume, perfect for our challenge at Crafty Catz. Thank you for joining in and don't forget to visit us tomorrow for a brand new challenge!
Hugs,
Anna

tilly pravi ...

what a great outfit, just perfect for our challenge, thank you for joining us at Crafty Catz
Tilly

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022