torek, 16. julij 2013

Krilati uhani na kartončku


 Najprej sem izdelala par uhanov - preprostih s peresi in bleščečim kristalčkom, nato še "stojalo" zanje. Uhani so rojstnodnevno darilo in pripadajoči kartonček je nekakšna voščilnica. Ker sem kdo-ve-kam založila polnilec za fotoaparat in je baterija crknila (na morju sem uspela narediti le nekaj fotografij), sem fotografirala s telefonom (moj telefon bo jeseni praznoval 5 let, zato fotografije niso najboljše). Ko bom našla/kupila kabel, bom obstoječe fotografije zamenjala z bolj kvalitetnimi ... tako, zdaj so malo boljše.


 Kartonček je iz rjave lepenke, na katero sem nalepila trak s pisanimi pahljačami. Na vrhu je zakovica z bleščicami, skozi katero sta speljana moder trak in vrvica. Spodaj je napis "Vse najboljše" odtisnjen s srebrno barvo.

Kartonček z uhani prijavljam na naslednje izzive:

7 komentarjev:

Katherine Clayton pravi ...

Cute earrings and holder. Thanks for joining us at Clear It Out Challenge . . . hope to see you join us again soon. :) (Good luck!!!)

Kathy - CIO DT

Vladuška pravi ...

Se ena zanimiva varianta izpod tvojih rok.

Mojca pravi ...

Zelo lepo! lp

Wanda Cullen pravi ...

What a great gift tag holder for these lovely earrings! Thanks so much for playing along and helping us celebrate at Color Throwdown!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti so,
lp Tamara

Laura pravi ...

These are fab!
Thanks for joining us at Crafty Ribbon
Laura

Wendy L pravi ...

Beautiful, thanks for joining us at Allsorts this week. xxx,

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022