petek, 17. maj 2013

Smaragdni angeli so med nami

Danes sem bila zares pridna in disciplinirana, najprej sem popravila še nekaj testov, ki jih v službi nisem uspela, nato sem sestavila nov test, da ga jutri lahko skopiram in nazadnje sem si vzela še čas za ustvarjanje ... no, polnoč se že bliža, zato danes objavim le sliko, mogoče bom jutri bolj zgovorna.


Nad novimi šablonami sem zelo navdušena, da jih uporabljam celo samo tako, da uživam ob pogledu na lepe izreze. Tokrat sem uporabila 4 različne šablone - tudi kovinska dodatka sem izrezala sama.

Sicer sem pri tiskanju naredila manjšo napako - preden sem natisnila digitalno štampiljko, sem pozabila preklopiti na tiskanje slike, tako da je "odtis" malo bolj svetel. Da sem lahko strpala vse na velikost šablone, sem štampiljko dokaj pomanjšala, zato sem morala barvati tako, da sem se komaj dotikala papirja z markerji. Bleščice sem pritrdila kar z obojestranskim lepilnim trakom, ki sem ga dodatno zožila, da ni štrlel čez odtis peresa, ter posula z bleščicami. Tri drobne pike levo od glave sem naredila z liquid pearls (kupila sem ga pred leti, a ga zelo malo uporabljam). Po dolgem času sem se spomnila, da je v predalu.


Ker je ime odtisa Angels Among Us, se mi je zdela spodnja skladba nadvse primerna. Pri fotografiranju sem se tudi malo poigrala tako, da sem dobila delček neba z oblaki.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Saturated Canary (Angels among us); Vladka (Misli)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Faded Jeans)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Graceful Silhouete border; Contempo circles); Nellie Snellen (Eastern Oval)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; Fuse; Bind it-all;

10 komentarjev:

Jenn Bedient pravi ...

Great card! Love the image and your design. Thanks so much for sharing with us at Wags n Whiskers. Hope you have a great day!

- Jenn DT

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je, všeč so mi ti modri odtenki,
lp Tamara

Metuljčica pravi ...

Se pridružujem Tamari, lepo si ujela modrino, lepa angelska.

Janja pravi ...

Zelo je lušna. Lepo si pobarvala deklico. Lp

Vladuška pravi ...

Tako lusno zasanjena mi je tale deklica. Lepo.

oldpunca pravi ...

Krasne barve in zelo lepo sestavljena voščilnica :-)

Andreja pravi ...

Krasna voščilnica; zelo mi je všeč :-))

AvE's Crafts pravi ...

Čudovita je :)

Mojca pravi ...

joj kako je srčkana in lepo pobarvana tale tvoja punčka! lp

carol pravi ...

so cute...thanks for joining in with our challenge at
BEARLY-MINE this week, x carol

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022