petek, 17. maj 2013

Mens sana in corpore sano


Voščilnica za športnika/športnico. Všeč so mi skice Clean & Simple - ustrezajo mojemu okusu, saj imam raje manj kot več. Ta skica je bila za mesečni izziv, torej sem potrebovala skoraj cel mesec, da sem dobila zamisel, ki je malo drugačna (da niso samo krogci ali metuljčki posejani po papirju) in mi je končni rezultat tudi nadvse všeč. Tako sem z vsemi razpoložljivimi sredstvi izrezala kroge: najprej na natisnjene ikone za športe, nato še na barvne kartone za ozadje.


Zadnje dneve sem se dala v ustvarjanje svojih napisov. Uporabljam verze, fraze, misli ... včasih tudi kaj prevedem iz angleščine, čeprav v slovenščini ponavadi nima enakega efekta kot v originalu, zato ohranim misel, idejo in jo povem na nov, svoj način ... bolj v slovenskem duhu. Po možnosti s čim manj šumevci, ker sicer moram vstavljati pomanjšane "v" na ustrezna mesta. Včasih obupam in zato izberem pisavo, ki strešice že ima.

Ta napis je prevod iz latinščine, originalnega sem ohranila kar v naslovu objave.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Sport icons
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); kolaž papir
BARVE
/
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG); Crafts-Too (Scallop circles)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Fiskars punch (Circle); tiskalnik Epson L800; pisava Scriptina

4 komentarji:

Mette pravi ...

This was a very beautiful clean and simple card! I love it!
Thank you for joining the challenge at Sketchy Colors! Good luck!


Hugs, Mette

Danica pravi ...

Wow, ta je pa huda
Lp Danica

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Odlična,
lp Tamara

Mojca pravi ...

Krasna je in lepo si prikazala športni duh :) lp

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022