sobota, 9. marec 2013

Računalo in kirigami presenečenje


 Tokrat sem izdelala skupinsko "voščilnico", ki se počasi odkriva. Na prvi strani je nekakšno računalo iz perlic ... pred obdarjenjem bomo ustrezno število (okroglo) perlic premaknili desno, ostale bodo levo.


 Vendar voščilnica skriva še 2 presenečenji. Prvo je papirna skulptura - kirigami. Kar nekaj časa sem porabila (v tretje gre rado), da sem izrezala želeni lik. Prepozno sem ugotovila, da mi je zmanjkalo nožev na mojem skalpelu in tako je rezanje pogosto prešlo v cefranje.




Izdelala sem nekakšno kocko, ki je še najlepša pri umetni svetlobi, saj je igra senc na njej fantastična. Žal danes ni bilo sonca, da bi to lahko fotografirala na moji balkonski mizici, tako sem naredila nekaj fotografij kar v "delavnici".

Aja, drugo presenečenje se skriva v predalčku pod kocko. V njem je voščilo v obliki dopisa in bon.

Na izdelek sem zares ponosna, saj sem vanj vložila veliko ur dela in končni izdelek mi je zelo všeč. Prav po meri naslovnika. Prijavljam ga na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
šeleshamer; digitalni papir (Au coin de l'obiectif)
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica, perlice
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson L800 

21 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Vau, tole pa je izdelek in pol in samo mislim si lahko, koliko dela in truda je v njem. Krasno, ni kaj.

Mojca pravi ...

super izdelek in res lepo narejeno! hvala, ker si se nam pridružila pri Here Comes The Boys. lp Mojca

Sarah J Moerman pravi ...

Wow! What a fabulous project! Thanks for joining us for the Simon Says Stamp Challenge!

Klara pravi ...

Ooooo ...krasno si tole naredila. Vredno vsega truda. :))

Andreja pravi ...

Vau tole je bil pa res pravi projekt in na zadnji sliki izgleda fantastično :-))

Simona pravi ...

Čisto upravičeno si lahko ponosna!

Janja pravi ...

Ves trud je poplačan, saj je čudovita. Lp

Simona pravi ...

Čudovito!

Pokukaj še na moj blog, te nekaj čaka. ;)

Unknown pravi ...

This is really awesome. I like the pictures, they reveal the secret step by step. Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges and hope to see you back again.
Hugs,
Anna
xxx

Unknown pravi ...

What a fabulous creation this is! It's truly mathemathical! Love the beads. Fantastic shape! Thanks for your visit to my blog, greetings from the Netherlands, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Martina pravi ...

Vau, tale voščilnica je pa res fantastična. Super ideja in sploh nočem pomisliti, koliko časa si vložila vanjo :)

oldpunca pravi ...

O, to si pa res vložila enega dela v tole voščilnico! Super ideja in vrhunsko izdelano. Pridna :-)

DRASSIKA pravi ...

Fenomenalno.....to pa je bilo veliko ur in truda. :)

Nella pravi ...

Krasna voščilnica! Na mojem blogu pa te čaka nagrada. Lp :)

Maja pravi ...

Ooo, kakšna voščilnica in tale kocka je prav fenomenalna! Veliko dela si morala vložiti v to.

Anonimni pravi ...

Love this!! So glad you shared your lovely work with us at Here Come The boys! Thank you! Good Luck! Hugs Woo xx

MarikaGabez pravi ...

O kakšen projekt si izvedla. Nikoli ne bi imela poguma za tole rezlanje. In igra senc je res lepa.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastičen izdelek,
Lp Tamara

Goga pravi ...

Čudovit izdelek, res je vanj vloženega veliko truda in potrpljenja.
Pozdravček od Lili

BojaMoja pravi ...

Zanimiv izdelek :)moram enkrat preizkusit tale kirigami :)

Saša pravi ...

Uau, super je.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022