nedelja, 19. avgust 2012

Voščilnica iz ostankov materiala

 

 Voščilnico sem naredila po predlogi Mojo Monday, kjer pa sem si dovolila več umetniške svobode ... Podlago sem najprej senčila z Crumbled Glass distress blazinico, da je postala modrozelena.


Za izdelavo sem porabila ostanke papirjev:
  • trup ladje in jambor sta iz stare kuverte, 
  • jadro je iz kartončka, ki mi je ostal po izrezovanju motiva, natisnjenega s štampiljko,
  • krpica na jadru je ostanek washi trakca domače izdelave
  • zastavica in ozadje sta ostanka od izdelave albumov za moje učence
  • le trije kristalčki niso reciklirani ... zalepljeni pa so s krogci obojestransko lepilne folije, ki so mi ostali po izrezovanju le-te s štanco


Napis sem nalepila z lepilom, ki se ga lahko odstrani, če bi novega lastnika motil napis v angleščini. Zaenkrat slovenskih štampiljk še nimam. Večinoma si pomagam kar s tiskalnikom oz. pišem lastnoročno.

Posnetek z bliskavico - biserni odsev vijoličnega papirja
Vošlilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Scattered leaves)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black)
DODATKI
kristalčki
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Eastern oval)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug;Tri-Boss embossing folder (Boffle patchwork); tiskalnik Epson L800

2 komentarja:

Peggy pravi ...

Very nice. Thank you for sharing with us at Going Grey with Scrap-Creations.

valentina pravi ...

Luštna voščilnica.
In super porabljeni "koščki".


lp

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022