petek, 17. avgust 2012

Ptice so prekrile nebo

 Danes sem bila pri zobozdravniku in pustila tam en zob. Da ne mislim preveč na bolečino, sem risala. K ustvarjanju pa me je spodbudil tudi izziv Less is More, kjer so zahtevali voščilnico brez slojev na tematiko perja oz. dlake.

Najprej sem nameravala uporabiti samo štampiljko peresa, vendar je tista, ki jo premorem, premajhna in je bil odtis bolj zmazek kot pero. Samo res od blizu je bilo videti, za kaj gre. Vendar ko se za nekaj odločim, vztrajam ...

Nekaj časa nazaj sem shranila en slikovni izsek s pticami, ki se točno prilegajo. Tako sem izkoristila osnovo, da sem malo po svoje, čisto malo, predelala osnovni motiv. Kako?

Najprej sem nameravala izdelati štampiljko iz adigrafa, vendar bi trajalo predolgo pa še kopirnega papirja nisem našla, da bi lahko prenesla motiv.

Material:
  • papir z motivom in papir, na katerega bom štempljala (voščilnica)
  • distress barve (Barn Door; Mustard Seed; Crushed Olive; Tumbled Glass)
  • skalpel
  • lepilni trak
  • črno pisalo
Material

S skalpelom sem izrezala vsak drugi motiv (5 motivov)

Rezultat je nekakšna nazobčana šahovnica

Papirja sem obrnila proti svetlobi, da sem določila sredino

Papir sem pritrdila na podlago z vsemi razpoložljivimi sredstvi

Izbrala sem 4 distress barve

Postopno barvanje od rumene k rdeči
 Preden sem odstranila šablono, sem začrtala s pisalom zunanjo obrobo belih ptic.

S črnim pisalom sem obrobila vse like

Lahko bi uporabila ravnilo, vendar so mi majave linije bolj všeč

Nadaljevala sem z risanjem detajlov: kljuna, oči in perja


Končni rezultat

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
  • Less is More: One layer card - Fur or Feathers
  • ColourQ: colour combo 150 (rumena, svetlo zelena, turkizna, rdeča, bela)

5 komentarjev:

Tracey McNeely pravi ...

Very fun technique. Thank you so much for joining us at this week at the colourQ!

Sylvia pravi ...

Beautiful card, Ma-Mi, a real piece of art! thanks for joining us this week at the colourQ and sharing your card and cutting technique! Fabulous stencil work!

Klara pravi ...

Krasna je in res si se potrudila. :)

Marrigje pravi ...

Stunning card! Real piece of art.

Marrigje

Unknown pravi ...

What a fabulous card! I love the subtlety of the sponging and the real passion for detail you show with your perfect cutting and lines. Thanks for joining us at at the ColourQ this week! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022