ponedeljek, 28. november 2011

Adventni venček 2011




To je letošnji adventni venček. V bistvu sem lanski osnovi dodala še venček iz ... posušenih špargljevih vejic. Seveda sem zamenjala posodo, barvo peska in sveče (te morajo biti tako ali tako nove), vendar je še vedno v osnovi lonček s peskom, na katerem so štiri sveče.


Medtem ko sem se lani odločila za belo-zeleno kombinacijo, sem letos izbrala belo-srebrno z dodatkom peščeno rjave.

Pri izdelovanju sem naredila napako, nisem naredila osnove iz vej, npr. iz vrbovih vej, ki bi venčku dajala čvrstost in bi ohranjala obliko, zato se je venček razlezel. Ko je bil narejen, je bil že malo večji od načrtovanega, čez nekaj časa pa sem opazila, da je postal znatno večji. Poskusno sem ga tudi pošpricala s srebrno, a mi efekt ni bil všeč.

Skoraj iz obupa sem iz venčka naredila osmico in tako dobila manjši krog, nekakšno gnezdece. Obrnjen narobe (srebrn sprej se komaj vidi s spodnje strani) daje prav poseben svetlobni efekt. Na najnižji del sem dodala nekaj okraskov v srebrni barvi ter biserčkov.




Sredi je posoda s srebnim peskom. Sveče sem preprosto ovila s srebrno žičko, stojalo za zvezdico pa sem naredila iz debelejše žice. Ta dodatek je želel moj sin in rezultat mi je všeč. Tako je venček dobil dimenzijo tudi v višino.


In še namig ...

Špargljeve vejice so se zelo dobro obnesle, ker so tanke in predvsem na vrhu gosto razvejane. Tudi upogibajo se do določene meje. Uporabila sem samo vršičke. Pri tem pa bi opozorila na to, da se jih dovolj zgodaj poreže (sicer vas čaka zoprno čiščenje), da izgubijo vse iglice ter za osnovo uporabi nekaj bolj močnega in trdnega, npr. vrbove veje.

1 komentar:

Mateja pravi ...

Krasen venček iz naravnega materjala. Všeč mi je gnezdece in minimalistični okrasek.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022