sreda, 2. marec 2011

Veter v laseh ... ha, ha

Upam le, da to ni DANAŠNJA burja!!! Ker potem ni nič kaj prijetno! Od Mateje (Moja ljubezen in moje življenje) ter Pilulilu (Moje prstkanje) sem že dolgo nazaj dobila nagrado VETER V LASEH, a sem takrat res imela ogromno dela, da se še zahvaliti nisem uspela. Ko pa mi je Nella podelila nagrado, sem se spomnila tudi na tole. Saj sem že v prejšnji objavi napisala, da bo burja odpihnila dolgove! Moje blogerske dolgove!

Nagrada pa od mene zahteva, da:
1. o nagradi pišem na blogu in dodam povezavo do osebe, ki mi je nagrado podelila
2. nagraditi moram 3-5 blogov, ki imajo manj kot 100 spremljevalcev, ter dodati povezavo
3. obvestiti prejemnike nagrad


No, zdaj pa izbor blogov:

1. Nella iz Kreativnega kaosa.

2. Urška iz Urškinega raja.

3. Tiara iz Tiara dreams.

4. Andreja L. iz Ustvarja An.La

2 komentarja:

Andreja pravi ...

HVALA za lepe besede in nagradico :-))

Nella pravi ...

Hvala za nagradico, sem jo enkrat sicer že dobila, vendar jo bom z veseljem posredovala naprej.
LP

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022