nedelja, 19. december 2010

Polnoletna

Soseda je postala polnoletna in zanjo sem izdelala voščilnico s prav posebnim posvetilom ... ki ga žal nisem fotografirala.
Osrednji motiv predstavlja digitalna štampiljka Amore Fairy. Pobarvana je s Copic markerji - žal je moja kolekcija zelo omejena. Pa tudi časa za veliko vaje nimam.


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Michelle Perkett (Emma, the Amore Fairy)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square white); valovita lepenka
BARVE/INKS
Archival Ink (black); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200

3 komentarji:

Goga pravi ...

Zelo lepa voščilnica, jaz sem tako ali tako nora na vilinske motive in mi je zato še bolj všeč.
Prav lepo si pobarvala odtis , tako nežna tema ne rabi preveč barvnih odtenkov.

Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

BojaMoja pravi ...

Zanimiv motiv :) pobarvala si ga pa tudi lepo :)

Manuela pravi ...

Lepa in zelo nežna rojstnodnevna čestitka!
Hvala, ker si sodelovala na 19. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
•*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022