ponedeljek, 18. oktober 2010

Petkov nakit

Sicer pravijo, da je petek slab začetek, a nisem vraževerna ... ostalo bo pokazal čas.

Jaz za vse potrebujem čas ... da se nad nečim navdušim (oz. se hočem naučiti izdelati sama), pregledam počez in podolg vso mogočo literaturo, medtem pridno nabiram zaloge ... čeprav sproti ugotavljam, da mi še vedno manjka cel kup materiala ... perlice določene barve in oblike ter velikosti ... redkokdaj vse štima.

Tudi tokrat je bilo tako. Šivala sem kar z močnejšim sukancem, takim, ki zareže v roko, prej kot se strže, tudi perlic prave velikosti nisem imela ... 4 mm, namesto teh sem uporabila 6-milimetrske. Zato se vidi malo več nitke ... sploh na tako veliki fotografiji, original je veliko manjši.

S tiste ruske strani sem pobrala navodila za telebane ... res je celoten potek lepo razložen korak za korakom. In še vedno sem morala podirati ... včasih človek misli, da že vse ve, potem pa naredi napako.


Kot sem že povedala, sem uporabila 6-milimetrske sladkovodne bisere ter 4-milimetrske Swarovske in 2,2-milimetrske Miyuki perlice. Obesek je zelo majhen, nekako velikosti evrskega kovanca (primerjava na zadnji sliki).

Potem pa sem se počutila že malo izvedenka in sem naredila še podoben obesek z večjimi perlicami. Tudi marjetico iz biserčkov sem zamenjala s ploskimi steklenimi perlicami.



Ploske perle so velike 8 milimetrov, dodala sem jim še prozorne dvojne stožce še iz Hofferjeve ponudbe ter 3,5-milimetrske steklene perle iz Frogwilla. Tako na mizi ta drugi obesek deluje veliko bolj ceneno (zaradi velikosti, barve in nenazadnje zaradi materiala), danes pa sem si ga nadela za v službo ... spodaj sem imela krem majco z visokim ovratnikom, čez katero pa sem oblekla srajco na rjavo-modre črte ... in izpadel je veliko bolje. Sem ga že nameravala razparati, a je opravil izpit.

Zgoraj sta oba obeska razstavljena ob evrskem kovancu.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Prvi mi je zelo všeč, izpade bolj elegantno. Drugemu pa ta modra mogoče vzame eleganco, ampak vsekakor verjamem, da na pravo oblačilo pride prav fajn. Vsekakor je tudi ta modor ni slab.

MA-MI pravi ...

Problem je v tem, da človek nima pri sebi ustreznih perlic v pravih barvnih kombinacijah.

DidiArt pravi ...

meni pa sta oba všeč, posebno, ko se ne znam tega lotiti.. nimam dobre šole.. :) bi rabila eno učno urco.. kaj praviš..

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022