petek, 6. avgust 2010

Album: Tortice v obraz

Amikadeja mi je dala misliti, kako zamaskirati obraze. Ker je blog odprtega tipa, sem raje previdna, čeprav vem, da je velika večina obiskovalcev bloga dobronamernih. Takole imata nona in Kljunček tortice na obrazu. Zgodaj je začel mesiti kruh in tudi njoke pomaga delati.

Ozadje pa je narejeno v Wordu ... na spletu sem našla majhno fotografijo in jo potem skrčila na ustrezno velikost (2 velikosti) ter jo kopirala v nedogled, da sem zapolnila celo stran.

Zdaj sem tehniko še izpolnila. Da je potiskana zares cela stran, se fotografije spremeni v tiste za ozadje in tako se jih poljubno namesti eno ob drugo ... kot take lahko štrlijo tudi čez rob. Imam tiskalnik, ki mi fotografije natisne do roba, da ni belega kotička. Tudi cel format A4 mi potiska. V Wordu pa nastane 3-milimetrski rob, čeprav so fotografije nameščene do roba.

Te tehnike se poslužujem, ko potrebujem manjše vzorce na papirju oz. ko je originalna fotografija shranjena v tako majhnem formatu, da s povečevanjem izgubi ostrino.
Če so vzorci simetrični, fotografijo obrežem tako, da ujamem zaporedje vzorca. Tako se sploh ne opazi, da je fotografija v bistvu ponavljanje istega vzorca. Za papirje je to idealno. Če pa vzorec ni simetričen, si pomagam s preslikovanjem (horizontalno in vertikalno) ter obračanjem.

3 komentarji:

Amikadeja pravi ...

Zelo lepa stran!

Ja, bolje je biti previden s slikami in raje zamegliti obraze...nikoli ne veš kdaj komu kakšna slika prav pride.

Imaš kakšen poseben tiskalnik za printanje strani - laserski?

MA-MI pravi ...

Sem že razmišljala o nakupu laserskega, a dokler mi tale dela, ne grem v nov nakup. Imam pa Epson stylus photo, z njim bi lahko sama tiskala fotografije ... se pa ne splača.

Teja pravi ...

Tale stran je pa res simpatična.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022