torek, 30. marec 2010

Prva velikonočna voščilnica

Nameravala sem izdelati nekaj velikonočnih voščilnic, a prave ideje nisem imela ... le kokoško Hänglar & Stänglar sem si izbrala. Je tako lušna! Potem pa sem se odpravila iskati primerno predlogo ... ta-da-da! Našla sem jo pri Stamp with Fun.

Ni kaj, uživam v preobračanju skic!
Za podlago sem izbrala pisan papir, ki bi bil kontrasten z belo kokoško. V Hoferju sem pered kratkim kupila bel trak s pikicami, ker pa je bil zelo prosojen, sem pod njega dodala trak iz obrobljenega belega papirja. Kokoško sem le osenčila z rumeno barvo, dodala sem še sonček in oblaček, ki sem ga natisnila s štampiljko iz adigrafa, ter meni tako priljubljen dodatek iz perlic. Tokrat nežen spomladanski dežek.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hänglar & Stänglar,
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth  
DODATKI/ACCESSORIES
trak; perlice
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; luknjač za rožo (sonce)

5 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

:) luštna

Tiara pravi ...

Zabavna kokica ;)

The Crafty Den pravi ...

What a pretty card. The image is so cute and the bright colour scheme is gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

Rastlinica pravi ...

Kakšna fajna kokoška! Luštna čestitka- so mi všeč barve!!

Barbara pravi ...

Ful všeč :) Krasen motiv in izbira barv!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022