sobota, 12. september 2009

Dve rojstnodnevni voščilnici

Prvo sem napovedala že včeraj ... to je voščilnica za mojo prijateljico M., ki je vedno zelo pozorna do mene, saj ne pozabi nobenega rojstnega dne, vedno pa me preseneča s krajšimi sporočili, ko mi zaželi prijetno pomlad, uživanje med počitnicami, prijetno novo šolsko leto ...
Kot vidite, je srebrna folija nagrbana, da se pohroščkan motiv komaj vidi. Sem že rekla, da je srebrn lepilni trak iz Lidla, zeleni trakec (prerezan na pol) je iz Hoferja, rožice so iz moje zaloge umetnega cvetja, pod njimi so še ene srebrne, razcepke sem pobarvala z lakom za nohte in metuljček je plod mojega dela z adigrafom. Isti motiv sem natisnila še na ovojnico.

S te perspektive se malo bolje vidi pohroščkan motiv.

Druga voščilnica pa je nastala po naročilu (ne, nisem začela služiti z voščilnicami), naročnik je moja mama, s tatkotom gresta nocoj na 50-letnico. Ker je darilo zavito v oranžen papir, me je prosila, da izdelam voščilnico v oranžni.


Voščilnica je preprosta. Na oranžno podlago sem prilepila modro-zelen trak, nato še valovito lepenko, ki celoti daje reliefnost. Malo bolje se to vidi spodaj.
Edini okrasek je modra ploščica s sončkom, ujeta na podlago z razcepkom v podobi oranžnega kačjega pastirja.

Na začetku nisem vedela, kaj bo nastalo. Narediti voščilnico za odraslega moškega je drugače kot za otroka ali prijateljico. Pobrskala sem po materialu in iskala skladne barve, zamisel je prišla sama od sebe. Če sem prav odkrita, mi je voščilnica všeč. Ne maram namreč raznih številk na voščilnicah. Katero obletnico nekdo praznuje naj bo razvidno v notranjosti.

2 komentarja:

BojaMoja pravi ...

všeč všeč všeč mi je oranžna in tisti modri delček na drugi :)

MA-MI pravi ...

BojaMoja, tisto modro ploščico sem naredila z eno od redkih štampiljk, ki jih premorem, na material podoben das masi ... na zraku se suši. Hvala za pohvale.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022