sreda, 27. maj 2009

Po dolgem času ... spet tukaj

Ne, da ne bi bila ustvarjalna ...

1. Navkljub vsem nevšečnostim (beri: ko tehnologija odpove) sem uspela pravočasno pripraviti skripto za tečaj italijanščine, imela sem tečaj, kjer sem uživala ... danes ga imam spet!

2. Ločila sem ustvarjalski blog (tale) od Kljunčkovega, ki je le za povabljene. Da tete in strici vidijo, kako Tamali napreduje.

3. Naredila sem voščilnico za poroko, ki jo bom objavila po poroki. Začela sem še nekaj rojstnodnevnih voščilnic, vendar je bil Kjunček zaradi vročine preveč siten, da bi jih lahko dokončala. Delam namreč, ko on spi. Predvsem zvečer.

4. Veliko časa sem prebila na prostem. Hladila sem se v senci pod lipco, čeprav je nekdo veliko bolj užival v bazenčku. Malo sem se šla tudi vrtnarja ... presadila sem sadike brstičnega ohrovta ter obrezala pasijonko, ki je životarila za lopo. Iz obrezanih vej sem naredila venček, zdaj se počasi suši (geslo: vse pride enkrat prav, če ne prej pa za adventni venček). Aja, glede na to, da sem čepela pod lipo, ki tako lepo cveti, sem čas izkoristila za obiranje cvetov ... pozimi pa bo čajček.

5. Zahvalila bi se vsem Otočankam, ki ste pokukale v moj blog in pohvalile moje delo. Graja včasih dobro dene, pohvala pa vedno prija.

1 komentar:

DidiArt pravi ...

za lepe stvari je samo pohvala.. lepo si izkoristila lep dan... pozdravček

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022