petek, 15. maj 2009

Evrosong - Moskva 2009

Sinoči sem si vzela čas in si ogledala celoten drugi večer predizbora Evrosonga. Moram reči, da sem bila kar malo presenečena nad kvaliteto ... višji nivo glede na pretekla leta. Brez temnih izjem sicer ni šlo, vendar jaz nočem govoriti o le-teh.


Katere pesmi so mi bile najbolj všeč? Po dolgočasni Hrvaški pesmi je bila Irska prava adrenalinska injekcija. Potem moram pohvalit slovaško vokalistko - čist glas se je vzpenjal v višave ... O slovenski le toliko: predolg uvod in prekratko besedilo.
Najbolj pa sta me prevzela norveški dečko in estonska skupina Urban Symphony. Pevka me spominja na Gorjussiko iz štampiljk, tako sem dobila zamisel, da bi skreirala eno. Žal pa ponavadi moji favoriti nikoli ne zmagajo, upam, da bo tokrat drugače!


Bila pa sem malo preveč zaletava in sem ugotavljala, kako bi lahko naredila, kaj bi še lahko dodala, kaj bi lahko spremenila ... ko je bilo že vse zlepljeno. Očitno bom morala narediti novo. Ker ni bilo ustrezne Gorjussike, sem jo kar narisala. Nisem zadovoljna z rokami, mogoče bi bilo bolje, če bi jih skrila za hrbet ali pa ji dala v roke violino. Tako nekam bebavo štrlijo narazen. Sploh desna je čudna.


Na pavs papir sem z belim alkoholnim flomastrom napisala besedilo (1. kitico in refren) v estonščini in prevod v angleščini. Upam, da je točen, saj iz estonščine se ne da razbrati niti ene besede. Ugrofinski jezik pač.

Najbrž pa sem že med barvanjem imela v podzavesti (zaradi rok), da bo treba naredit novo, lahko bi se bolj potrudila. Tudi fotografirala sem v slabih razmerah, zato barve delujejo manj prelivajoče in nekam modro.


3 komentarji:

Rastlinica pravi ...

Lepa čestitka. In super pobarvana Gorjuss-ka, mi je oblekica zelo všeč! In napisan tekst tudi, ker se tko lepo sveti!! res je lepa.

MA-MI pravi ...

Hvala za spodbudo.

Mateja pravi ...

Čestitka je lepa in ima zanimivo tematiko. Jaz sem navijala za Irsko, ampak žal favoriti nikoli ne pridejo v finale.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022